2013. szeptember 27., péntek

Díj

Még életemben nem találkoztam ilyennel, szóval nem tudom mi ez vagy hogy megy, de azért elmagyarázták (Y) xDD
Szóval kaptam egy dííjat Rose-tól :3 Köszönöm ^^

Szabályok:

                         1. Írj magadról 11 dolgot!
                           2. Válaszolj 11 kérdésre!
                           3. Írj 11 kérdést!
                           4. Küld tovább 11 embernek!
11  Dolog Rólam: 

1. A K-Pop és az anime a mindenem, az életem(a család után persze). Az életstílusom :)
2. Egészen negyedikes korom óta írok történeteket és komoly terveim, céljaim vannak vele.
3. Imádok táncolni és olvasni ^^
4. Szerelem és barátok közül mindig a barátság lesz az első számomra.
5. A családom a legfontosabb dolog az életemben. A családomba tartoznak a barátaim is :)
6. Példaképem egy koreai énekesnő/modell Kwon Yuri, de bármennyire is csodálom nehéz követnem, mert nagyon lusta vagyok :$
7. Imádom a csokit és a paradicsomot (Y)
8. Kedvenc állatom a skorpió, szerintem nagyon gyönyörű állatok, és tetszik, hogy kicsit, és veszélyesek. És egyszerűen rohadtul felbosszant, amikor "A rettegés foka" műsorban (ami mellesleg az egyik kedvenc műsorom...) kínozzák és megeszik őket csak mert rovarok. Igaz, ott minden rovart bántják és megalázzák, de a skorpiók azok, akiken nem tudom túltenni magam :/
9. Egyik legkedvencebb műsorom a "Tetováló Mesterek". A kedvenc művészem belőle Tommy Helm, személyileg és művészileg is nagyszerű embernek tartom, különösen szeretem benne, ahogy mindig kiállt "társai" mellett, még akkor is, ha azok a társak az ellenfelei voltak. Amúgy, egyszer én is szeretnék tetoválást, csak félek a fájdalomtól. Igen, ez kicsit ciki :$
10. Általában nem utálok senkit és semmit, de vannak kivételek: Utálom a legyeket, a gombát és a cigarettát (és azokat a cigarettázókat akik rohadtul nincsenek figyelemmel másokra...)
11. Kedvenc együttesem a "Girls' Generation". A kilenc angyalka közé tartozik a példaképem is, de amúgy mind a kilenc lányt csodálom, és meg is vannak az okaim külön-külön, de ezt hosszú lenne felsorolni. Amit viszont meg szeretnék említeni, hogy sok dologban ők változtatták meg az életemet. Rendkívüli kitartást, küzdést és erőt látok bennük, megtanították, hogy még akkor is küzdeni kell, amikor te vagy az első, hogy nem szabad fürödni a dicsőségben, amikor mindenki téged imád, hogy ne veszítsd el önmagad, amikor te vagy az emberek csodálatának tárgya, hogy az anya szeretete még a mennyből is követ téged az utadon, és ő ad erőt, bármi történik is. Ne törődj vele, mit mondanak az utálók és a féltékenyek, mindig tedd azt, amit te szeretnél, csak haladj előre és soha ne állj meg :) 

Rose kérdései:

1. Mi a kedvenc filmed? 
- Az Éhezők Viadala <3
2. Mióta foglalkozol az írással? 
- Negyedikes korom óta
3. Mi szokott megihletni egy történet elkezdésénél? 
- Sok minden. Van, hogy egy élethelyzet, van, hogy egy kép, egy táj, mások megfigyelése. Egy film, egy könyv... vagy csak a hatalmas szereteted egy háziállat iránt :) *a legelső meséjére gondol, amivel díjat nyert*
4. Haragszol-e valakire? 
- Igen, nagyon is >< (ha érdekel lásd a 8.pontot a "Rólam" részben xD)
5. Van testvéred? 
- Három is :) (abból kettő féltestvér, de igaziként szeretem őket)
6. Mit tennél, ha biztosan tudnád, hogy holnap eljön a világvége? 
- Végignézném az összes Attack on Titan részt, mert nem halhatok meg úgy, hogy nem tudom, ki az a Levi és mi történik vele XD Ja hogy komolyan? A családommal és a barátaimmal tölteném az időt és mindenképpen meglátogatnám a legjobb barátomat, aki messzebb lakik tőlem... 
7. Ki a kedvenc férfiszínészed? 
- Johnny Depp :3 
8. Milyen zenét hallgattál utoljára? 
- HAM - So sexy
9. Hány órát töltesz naponta technika előtt (kivéve mobiltelefon)?
- Nem számolom, de sokat :$ A mobiltelefon kivétel? Pedig az már egyenlő a számítógéppel :D
10. Szerinted mi a boldogság?
- Szeretni és szeretve lenni. Ez a legnagyobb boldogság az életben. És NEM csak a szerelemre gondolok. Én nem vagyok (annyira) szerelmes, de a családom szeret, én szeretem őket, szeretek és szeretve vagyok, boldog vagyok.
11. Hogy neveznéd el a kislányodat? 
- Katalin vagy Júlia. 

Én kérdéseim:

1. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd?
2. Ki a példaképed?
3. Mi a kedvenc könyved?
4. Mi a kedvenc ételed?
5. Mi a kedvenc időtöltésed?
6. Mik a céljaid az életben/a jövőre nézve?
7. Mi a kedvenc műsorod?
8. Hol érzed magad a legnagyobb biztonságban?
9. Melyik országba utaznál el szívesen?
10. Hol szeretsz lenni, amikor szomorúnak érzed magad?
11. Szereted a túrórudit?*w* (igen jöhet a kérdés: milyen bugyuta kérdés ez? Hát ilyen xD)

Tovűbbküldés:
Milyen 11embernek küldhetném tovább?... 11x elküldöm Rosenak xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése