2013. szeptember 4., szerda

Üdvözlés

Sziasztok ^^
Már egy ideje játszom a Csábításból Jeles nevű online randijátékkal, és elkezdtem megalkotni a saját történetem, na és persze a barátnőmét. Unalom garantált :D De mondjuk nekem tetszik. Hát na, én vagyok az író xD A ti véleményetekre vagyok kíváncsi :) A fogalmazás itt sokkal egyszerűbb lett, mint a többi történetemben, de nem volt kedvem itt túlságosan komolyan fogalmazni xD Ha nagyon egyszerű és gyerekes a fogalmazás csak szóljatok, akkor orvosolom a problémát :)
Azért remélem tetszeni fog ^^ Alapja a a CSJ, karakterek (fiúk) onnan, történések az epizódokra épülnek, habár sokat átírtam, beleszerkesztettem olyan dolgokat, amik nincsenek a történetben és nem "jellemző" a karakterekre, na meg a történéseket, múltat sokszor azok alapján írtam, amilyen képeket találtam a googlen, ugyanis 1. A magyar CSj csak a hetedik epizódnál jár, 2. Én még csak a 4.epizódnál járok a játékban xD
Változások pl... hát nincs Ken... XD Na. Hm.
Jó szórakozást ^^
~Suki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése